Mnoho obchodníkov sa snaží prispôsobiť súčasnej dobe a zároveň uľahčiť nakupovanie svojim zákazníkom. Inak na tom nie je ani reťazec Lidl, ktorý ponúka vlastnú aplikáciu. Aké sú jej benefity a čo človek získa nainštalovaním Lidl Plus aplikácie?
Obsah článku
Každý, kto rád nakupuje v obchodnom reťazci Lidl, môže svoje nakupovanie obohatiť. Stačí vlastniť smartfón a nainštalovať si doň Lidl Plus aplikáciu. Vďaka nej zákazník nemusí čakať na papierové letáky – aktuálnu ponuku a akcie bude mať v digitalizovanej podobe v jednom zariadení.
Prostredníctvom Lidl aplikácie je človek zároveň súčasťou vernostného programu. Nájde v nej pravidelné zľavy a kupóny na rôznorodý tovar. V ponuke služby sú aj zľavy v iných obchodoch – partneroch reťazca Lidl. |
Ako si stiahnuť Lidl aplikáciu do mobilu a aké to má výhody?
Lidl Plus aplikácia – ako stiahnuť a prihlásenie
Ak chce zákazník využívať výhody, najskôr si musí stiahnuť Lidl Plus aplikáciu a prihlásiť sa. Môže to urobiť buď cez Google Play alebo Appstore.
Prihlásenie Lidl Plus aplikácie je jednoduché a rýchle. Človek musí zadať svoje osobné údaje a postupovať podľa pokynov:
- vybrať si svoju obľúbenú predajňu
- zadať meno
- potvrdiť prihlásenie pomocou overovacej SMS
- zadať súhlas so spracovaním osobných údajov
Keď už človek zvládol stiahnuť Lidl Plus aplikáciu do mobilu a prihlásenie, môže preskúmať, ako funguje. Údaje si môže spätne zmeniť v nastaveniach. Nájde ich v dolnom menu pod ikonou „Viac“ a potom „Profil“. Tam nájde svoj tzv. Lidl účet, kde svoje údaje jednak vidí a môže ich aj upravovať.
Záväzné nie je ani označenie svojej obľúbenej predajne. Tú si môže tiež kedykoľvek zmeniť v nastaveniach v sekcii „Moja predajňa“. Novú predajňu stačí zadať do vyhľadávacieho poľa a označiť ju. Samozrejme, nechýba ani možnosť ostatných nastavení, ako krajina a jazyk, či nastavenie upozornení.
Lidl aplikácia – recenzie
Aplikácia je dostupná pre oba operačné systémy, Android aj iOS. Ľudia ju jednoducho nájdu vo svojom „mobilnom obchode“. Tí, ktorí Lidl Plus aplikáciu používajú, sa podelili o svoje skúsenosti. Kým v Google store je recenzií málo a mnoho ľudí sa sťažuje predovšetkým na to, že Lidl aplikácia nefunguje, v Apple Store je recenzií viac.
Ľudia aplikáciu využívajú radi, samozrejme, najmä pre zľavy, ktoré ponúka. Často sa však sťažujú na jej nefunkčnosť. Upozornili najmä na nesprávne zobrazovanie produktov, či nemožnosť získať či použiť zľavový kupón.
Pokiaľ Lidl aplikácia nefunguje, je potrebné uistiť sa, či ju má používateľ aktualizovanú. Staršie verzie môžu preukazovať chyby, keďže ju vývojári stále modernizujú. Staršie, neaktualizované verzie tak nemusia podporovať novinky, ktoré sú do aplikácie priebežne pridávané.
Lidl aplikácia – ako získať Lidl kartu?
V Lidl aplikácii má zákazník svoju vlastnú kartu, ku ktorej dostane prístup jednoduchým klikom. Ako teda získať Lidl kartu? V appke stačí nájsť modré tlačidlo, ktoré v sebe ukrýva QR kód. Tým sa treba preukázať pri pokladni, kód zamestnanec oskenuje a je to.
Lidl aplikácia a jej výhody:
- zľavy, ktoré zákazník získa po naskenovaní karty
- kupóny, ktoré získa v špeciálnych ponukách (Stierací žreb, Ruleta, Darčekobranie)
- online leták
- výhody u partnerov
- sumár a prehľad nákupu
- vyhľadávanie predajní
Lidl pravidelne ponúka vyššie spomenuté výhody. Napríklad stierací žreb získa každý, kto pri nákupe naskenuje svoju digitálnu kartu. Žreb v digitálnej podobe môže zotrieť a získať tak nový akciový kupón.
Po tom, ako človek úspešne prejde postupom – ako získať Lidl kartu – narazí na ďalšie benefity. Zaujímavou výhodou Lidl aplikácie sú zľavy v iných, partnerských obchodoch. Ich zoznam môže človek nájsť na webe obchodného reťazca, nachádza sa tam napríklad obchod so športovými potrebami, lekáreň, stránka s ubytovaním aj poisťovňa.
Vedeli ste, že… ? Lidl Plus aplikáciu je možné používať aj v zahraničí, je však potrebné zmeniť určité nastavenia. Používateľ by mal v nastaveniach zmeniť krajinu a jazyk, taktiež treba potvrdiť podmienky používania, ktoré v danej krajine platia. |
Ako funguje Lidl aplikácia – zhrnutie
To, ako funguje Lidl aplikácia, je pomerne jednoduché. Ponúka širokú škálu výhod, a to vďaka jednoduchému postupu.
Registrácia Lidl Plus:
1. Otvoriť si aplikáciu a postupovať podľa pokynov.
2. Vybrať si svoju obľúbenú predajňu a potvrdiť svoje meno.
3. Na potvrdenie identity a mobilného čísla príde SMS.
4. Udeliť súhlas so zásadami ochrany osobných údajov a stať sa členom Lidl Plus.
Ako funguje Lidl aplikácia pri používaní kupónov, darčekobraní alebo úprave profilu?
Využitie akcií:
Akcie Lidl Plus sa nachádzajú v dolnom menu na obrazovke.
Stačí kliknúť na symbol „Akcie“ a zobrazia sa dostupné zľavnené ponuky.
Pri pokladni jednoducho naskenovať svoju kartu Lidl Plus a zľavy sa automaticky uplatnia.
Používanie kupónov: | Kupóny sú v dolnom menu na obrazovke. Kliknúť na symbol kupónu a vybrať si kupón, ktorý má byť aktivovaný. |
Darčekobranie: | Po kliknutí na „Štart“ sa zobrazí panel s cieľmi, ktoré treba dosiahnuť pri nákupe. Po dosiahnutí cieľa získa zákazník odmenu vo forme kupónu v aplikácii. |
Zotri a šetri: | Pri nákupe naskenovať svoju Lidl Plus kartu a získať digitálny stierací žreb s možnosťou získania exkluzívnych kupónov. |
Zmena obľúbenej predajne: | Kliknúť na „Viac“ a následne na „Nastavenia“ a „Moja predajňa“ a vybrať si novú obľúbenú predajňu. |
Úpravy profilu: | Upraviť svoje údaje kliknutím na „Viac“ a „Profil“ a vykonať potrebné zmeny. |
Upozornenia: | Nastaviť si preferovaný spôsob upozornení o zľavách a súťažiach. |
Zmena krajiny a jazyka: | V dolnom menu sa dá zvoliť krajina a jazyk, v ktorom chce zákazník používať aplikáciu. |
Aktivácia Lidl karty – registrácia Lidl Plus
Pre aktiváciu Lidl karty, zákazník jednoducho stlačí modré tlačidlo, ktoré sa nachádza v spodnej časti domovskej obrazovky aplikácie. Po kliknutí na toto tlačidlo sa zobrazí jeho osobný QR kód, ktorý umožní identifikáciu pri pokladni.
Ak nenájde QR kód, aktivácia Lidl karty neprebehla správne a registrácia Lidl Plus sa musí zopakovať.
Po registrácii Lidl Plus a prihlásení do Lidl aplikácie môže zákazník využívať sumár a prehľad nakupovania. Zákazník tu má uchovaný doklad z každého nákupu. Ten môže využívať napríklad aj pri výmene tovaru alebo pri jeho reklamácii. Dá sa zdieľať ako obrázok či vyznačiť hviezdičkou pre lepšie rozpoznanie od ostatných dokladov v Lidl aplikácii.
V prehľade nákupu používateľ vidí svoje financie, ktoré vynaložil pri nakupovaní v Lidli. Uvidí v ňom sumu, ktorú utratil a aj to, koľko peňazí ušetril použitím zliav a kupónov. Prehľad získa každý automaticky po každom svojom nákupe. To pomáha pri tom, ako efektívnejšie šetriť.
Ak chce byť človek viac aktívny, môže sa zapojiť do Darčekobrania. Po stlačení tlačidla „Štart“ na úvodnej obrazovke aplikácie sa zobrazí panel s cieľmi, ktoré môže zákazník dosiahnuť.
S každým nákupom, pri ktorom zákazník naskenuje svoju digitálnu kartu Lidl Plus, sa približuje k dosiahnutiu jedného zo stanovených cieľov. Po úspešnom dosiahnutí cieľa bude odmenený kupónom, ktorý bude dostupný v aplikácii. Môže ho využiť tak, ako akýkoľvek iný kupón. Samozrejme, v predajni si ho musí aktivovať. |
Lidl zákaznícka karta – problémy s prihlásením
Niekedy sa vyskytnú problémy s prihlásením na Lidl zákaznícku kartu. Čo treba urobiť? Najprv je dobré sa uistiť, že:
- Nemám k dispozícii novšiu verziu aplikácie. Ak áno, aktualizovať ju alebo nainštalovať najnovšiu verziu.
- Operačný systém smartfónu je Android 7 alebo novší, alebo iOS 14 alebo novší.
- Číslo Lidl zákazníckej karty nie je dočasne zablokované kvôli prekročeniu maximálneho počtu pokusov o prihlásenie s nesprávnym heslom (účet je zablokovaný po dobu 30 minút).
- Zadávať správne heslo. V opačnom prípade bude zákazník informovaný, že prihlasovacie údaje nie sú správne. Ak zabudol heslo, môže ho obnoviť cez odkaz „Zabudli ste svoje heslo?“.
- V prípade zabudnutého hesla pre aplikáciu a Lidl zákaznícku kartu sa odporúča využiť overenie cez e-mail.
Ak človek spĺňa všetky uvedené podmienky a napriek tomu má problémy s prihlásením, mal by skúsiť aplikáciu odinštalovať a nainštalovať znova.
Lidl karta v mobile – výhody a nevýhody
Lidl karta v mobile prináša do sveta nakupovania nové možnosti a výhody pre zákazníkov. S jej jednoduchým a personalizovaným prístupom k zľavám a ponukám sa stala obľúbenou voľbou pre mnohých spotrebiteľov.
Aj keď niektorí zákazníci môžu naraziť na určité obmedzenia alebo technické problémy, výhody, ktoré ponúka, zvyčajne prevažujú. Lidl karta v mobile rozhodne zjednodušuje a zefektívňuje nákupný proces.
Výhody | Nevýhody |
✔️ Poskytuje zákazníkom osobnejší zážitok z nakupovania s exkluzívnymi odmenami a zľavami. | ❌ Niektorí zákazníci môžu pociťovať zdržanie pri hľadaní a aktivovaní slevových kupónov v aplikácii. |
✔️ Zabezpečuje prístup k digitálnym kupónom a ponukám, sledovanie nákupov a personalizované ponuky. | ❌ Niektoré zľavy môžu mať podmienky, ako je minimálna výška nákupu, čo môže byť pre niekoho obmedzujúce. |
✔️ Ponúka širokú škálu odmien vrátane zliav na obľúbené produkty, tovar zadarmo a exkluzívne ponuky. | ❌ Niektorí zákazníci môžu mať problémy s používaním aplikácie, ak majú staršie zariadenie alebo obmedzený prístup k internetu. |
✔️ Aktualizuje odmeny pravidelne, čo zvyšuje vzrušenie zákazníkov pri sledovaní nových ponúk a zliav. | |
✔️ Jednoduché používanie aplikácie umožňuje automatické uplatnenie všetkých aktivovaných kupónov pri skenovaní Lidl karty v mobile. |
Lidl.sk
Obchodný reťazec Lidl, s pôvodom v Nemecku, je jedným z najvýznamnejších a najrýchlejšie rastúcich maloobchodných gigantov na svete. S prevádzkami v rôznych krajinách a zameraním na inovácie a kvalitu, Lidl získal obrovskú popularitu a rozšíril svoje aktivity po celom svete. Neraz vyhral cenu Obchodník roka.
Lidl bol založený v roku 1930 v Nemecku a odvtedy si prešiel dlhú cestu. Počiatky boli skromné, no reťazec rýchlo rástol a rozširoval svoju prítomnosť v Európe, aj v ďalších častiach sveta. Dnes je Lidl súčasťou skupiny Schwarz Gruppe a má prevádzky v takmer 30 krajinách.
Čo ponúka Lidl?
Lidl kladie veľký dôraz na inovácie a udržateľnosť. Reťazec aktívne pracuje na znižovaní svojej ekologickej stopy tým, že investuje do ekologických riešení v oblasti balenia a logistiky. Okrem toho Lidl podporuje lokálnych dodávateľov a snaží sa minimalizovať odpad vo svojich prevádzkach.
Jednou z hlavných filozofií reťazca Lidl je ponúkať kvalitné výrobky za nízke ceny. Slogan „Každý deň niečo nové“ dokazuje ich odhodlanie prinášať zákazníkom rozmanité produkty, ktoré vynikajú kvalitou a nepreťažujú rodinný rozpočet. Zákazníci očakávajú, že v Lidli nájdu čerstvé potraviny a aj tzv. non-food produkty, ktoré sú cenovo dostupné.
Napriek mnohým úspechom sa Lidl stretáva aj s výzvami. Konkurencia na trhu maloobchodu je veľká a reťazec musí neustále hľadať spôsoby, ako si udržať svoju konkurenčnú výhodu. Okrem toho sa Lidl snaží expandovať na nové trhy, kde sa musí prispôsobiť miestnym preferenciám a reguláciám.
Lidl je aktívny aj vo verejnom záujme. Reťazec podporuje rôzne charitatívne organizácie a snaží sa pomáhať v boji proti hladu a chudobe. Okrem toho investuje do vzdelávania a odbornej prípravy mladých ľudí, čím pomáha rozvíjať miestnu pracovnú silu.
Filozofia zameraná na udržateľnosť a inovácie ho spája so súčasnými trendmi. S ambicióznymi plánmi na ďalší rast a rozvoj je Lidl istým symbolom úspechu a konkurencieschopnosti v maloobchodnom sektore.
Aplikácie obchodných reťazcov
S rastúcim vplyvom digitálnej doby si obchodné reťazce uvedomili dôležitosť vytvorenia a správy vlastných mobilných aplikácií. Tieto aplikácie menia spôsob, akým ľudia nakupujú a využívajú výhody ponúkané obchodmi, ako sú Kaufland, Tesco (aplikácia Clubcard) a Billa.
Aplikácie obchodných reťazcov často zhromažďujú informácie o preferenciách zákazníkov a nákupnom správaní. Na základe týchto údajov môžu reťazce ponúkať personalizované ponuky a zľavy. To znamená, že zákazníci dostávajú relevantné ponuky na výrobky, ktoré ich skutočne zaujímajú, čím ušetria peniaze.
Aplikácie často integrujú virtuálne zľavové karty a vernostné programy. To znamená, že zákazníci nemusia mať fyzické vernostné karty, ktoré sa ľahko zabudnú alebo stratia. Všetky zľavy a body sa zbierajú a evidujú priamo v aplikácii, čo je praktické a užívateľsky prijateľné.
Aplikácie tiež poskytujú zákazníkom informácie o produktoch, vrátane popisov, cien a hodnotení od iných zákazníkov. Tieto informácie pomáhajú zákazníkom robiť informované rozhodnutia pri nákupe a výbere produktov.
Niektoré obsahujú aj prémiový obsah, ako sú recepty a tipy na varenie, ako napr. čo na jednoduchý obed. Týmto spôsobom zákazníci môžu získať inšpiráciu a objavovať nové spôsoby prípravy jedál.