Mitsubishi L200 – špeciálna off-roadová dodávka

V modernom aute nesmie chýbať asistent zjazdu z kopca HDC, ktorý udržuje automaticky vodičom zvolenú rýchlosť v rozmedzí  2 – 20 km/h a čo je výborné vodič si túto rýchlosť nastavuje stlačením plynu. Pri stlačení pedálu sa obmedzí brzdový tlak a po pustení pedálu plynu sa nastaví nová rýchlosť.

Pri tomto manévrovaní sa vodič môže pozerať na monitor. kde sa prostredníctvom 4 kamier premieta uhol 360º okolo vozidla. Tak že s ľahkosťou vidíte celú „mŕtvu zónu“ a to aj s navádzacími čiarami vytočených kolies. Pri tom sa môžete stále spoľahnúť na automatický výstražný systém ktorý rozpoznáva prekážky, alebo chodcov pred vozidlom. Ak laserový radar a kamera vyhodnotia, že hrozí stret s prekážkou automaticky aktivujú zvukovú výstrahu a plné brzdy v snahe zmierniť následky kolízie.

Podobne ako laserový radar a kamera, ktoré sledujú okolie vozidla a chránia pred nehodami, aj kamera do bytu môže byť vnímaná ako „elektronický strážca.“ Vždy pripravený informovať o nežiaducich udalostiach v bezprostrednom okolí domova.

A môžete si byť istý, že auto bude brzdiť skutočne obrovskou silou. Veď aktuálna generácia má mohutnú brzdnú sústavu, ktorá za pomoci dvojpiestikového strmeňa (2×45 mm) bude tlačiť na kotúč o priemere 320 mm. O takejto brzdnej sústave mohla predošlá generácia len snívať, k dispozícií mala len jeden piestik v strmeni s priemerom 60 mm.

Pozornosť v mŕtvych zónach a za vozidlom sa stará systém na ich neustále monitorovanie a vodičovi dáva včas vedieť o možnej prekážke, alebo vozidle v nebezpečnej zóne prostredníctvom LED kontroliek integrovaných v späťákoch. Na jednoduché rozlíšenie na cestách, teda pokiaľ nebudete práve zasvinení od blata až po strechu, sa postarajú farebné škály.

Je možné si objednať aj farbu perleťového efektu s hĺbkou metalického laku, ktorou lakujú športový model Eclipse – teda odtieň meniaci sýtosť na základe dopadajúceho svetla. Možno práve táto položka nebude najčastejšie objednávaným artiklom, lebo ako som spomínal toto auto nie je žiadna leštenka do garáže. Napriek tomu, že spevnené cesty zvláda pomerne slušne, dôvod na zachovanie podvozkovej koncepcie je jednoznačný. Tažký náklad, veľké stúpanie, nespevnený povrch, kopa blata snehu a lístia v prednom nárazníku. Toto je prostredie pre ktoré je L200 predurčená.

Upozornenie k CFD: Rozdielové zmluvy sú komplexné nástroje a v dôsledku použitia finančnej páky sú spojené s vysokým rizikom rýchleho vzniku finančnej straty. Pri 51 až 76 % účtov retailových investorov došlo pri obchodovaní s rozdielovými zmluvami k vzniku straty. Mali by ste zvážiť, či rozumiete tomu, ako rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť vysoké riziko straty svojich finančných prostriedkov.

© 2024 Vpeniaze.sk | Nakódoval Leoš Lang